5 krokov, ako férovo zdvojnásobiť
tržby za 90 dní?

A neminúť pritom ani cent na reklamu navyše. V tejto príručke nájdeš zistenia
z tisícov pokusov, stoviek prípadových štúdií, desiatok kníh o psychológii, reklame a vojnovej stratégii.

  • Toto pole je pre validačné účely a mal by zostať nezmenený.

Čo sa dozviem
v tejto príručke?

Nájdeš v nej odpovede, ktoré ti hneď pomôžu zvýšiť predaj.

Povieš mi ako čítať myšlienky zákazníkov?

azylo-peter-lengyel-1
Ukážem ti, ako zistíš prečo nemôžu v noci spať. Kvôli čomu si búchajú hlavu o stenu, na aké otázky nevedia nájsť odpoveď a po čom túžia tak, že by spravili čokoľvek, len aby to hneď dostali. Aj ako to použiť na zvýšenie predaja.

Ako mám osloviť väčšinu trhu, ktorú všetci ignorujú?

Takmer všetci sa bijú len o špičku ľadovca – o 3% zákazníkov, ktorí sú už rozhodnutí nakúpiť. Dozvieš sa ako osloviť aj zvyšných 97% trhu a premeniť ich na lojálnych zákazníkov, ktorí budú u teba opakovane nakupovať.

Prečo mám prestať hovoriť o sebe?

Na teoretickej úrovni by to fungovať mohlo – rozprávať svojim zákazníkom, aký som úžasný a presviedčať ich, aby nakúpili – v praxi to však vôbec nefunguje. V tejto príručke sa dozvieš, čo im máš povedať, čo písať na webe, v letákoch či v emailoch.

Ako napísať text, ktorý sa nedá ignorovať?

Zistíš ako napísať text, ktorý zákazníka chytí pod krk a zavesí mu spodný hák —  aby sa sústredil iba na to, čo mu ideš povedať. Alebo ako napísať taký text, po ktorom bude sám chcieť od teba nakúpiť.

Ako vytvoriť ponuku, ktorá sa nedá odmietnuť?

Nie každý zákazník je pripravený uskutočniť veľký nákup hneď teraz. To však neznamená, že nie je pripravený investovať. Napríklad aj svoj čas. Dozvieš sa, ako apelovať na zákazníka, ktorý ešte nie je pripravený na drahší nákup.

Peter Lengyel  |  azylo®