Ak si dobrá

grafická dizajnérka,

vieš, že…

  • Odoslaním súhlasíš so spracovaním osobných údajov.
  • Toto pole je pre validačné účely a mal by zostať nezmenený.

…toto nieje prázdne miesto.
Toto je výzva.
Toto je priestor pre tvoje nápady.
Toto je príležitosť ukázať, čo vieš.
Toto je tvoja prihláška na pohovor.
Skús nás zaujať.

odmena: od 1300 EUR / mesiac
pozícia: grafický dizajnér
miesto: Liptovský Mikuláš
forma spolupráce: szčo (viac info)

Prečo mám chcieť pracovať pre Azylo?

Na to je 10 dôvodov:

1. Sloboda

Vieme, že geniálni ľudia neznášajú pravidlá a obmedzenia. Vieme, že túžia po voľnosti a chcú robiť svoju prácu po svojom. Nemáme pevnú pracovnú dobu a nemeriame čas. Dôležité sú výsledky.

2. Vyšší zmysel

Nechceme budovať len reklamnú agentúru. Máme radi veľké, odvážne a trúfalé ciele. Chceme zlepšiť život v našej krajine. Pomáhame rásť poctivým podnikateľom
a organizáciám, ktorým je naše zdravie, šťastie, príroda a naša spoločná budúcnosť cennejšia ako rýchlo zarobené peniaze.

3. Stabilita

Nemáme skrytého investora, ktorého rozhodnutiam by sme sa museli podriaďovať. Náš biznis je rozložený vo viacerých odvetviach cez potravinárstvo, zdravotníctvo, médiá, či e-commerce. Krátkodobé výkyvy trhov nás neohrozujú.

4. Skvelí ľudia

Správne hodnoty a motivácia sú pre nás extrémne dôležité. Vieme, že šikovní ľudia priťahujú k sebe ďalších, preto na každú pozíciu vyberáme tak, aby sme našli toho najlepšieho človeka do nášho tímu. Dostaň sa k nám a zaručene budeš pracovať s ľuďmi, ktorí ťa budú ťahať nahor (aj na hory).

5. Život je priorita

Keď napadne prašan, ide sa lyžovať. Bez debaty. Práca počká, ale len kým prestanú ťahať lanovky. To isté platí o bicykloch, lezení, turistike, aj všetkých ďalších aktivitách, kvôli ktorým žijeme na Liptove.

6. Vzdelávanie

Naša knižnica, najlepšie online kurzy, mentoring, a hlavne motivácia od kolegov – to všetko ťa bude stále posúvať vpred. Ak chceme byť najlepší, musí sa zlepšovať každý člen nášho tímu.

7. Kreativita

Podporujeme tvoje vlastné projekty. Náš office, aj všetko čo v ňom nájdeš (napríklad profi fototechnika a štúdio na postproces fotografií), môžeš využiť na realizáciu svojej vlastnej vízie. Ak sa nám tvoj projekt bude páčiť, pomôžeme ti rozbehnúť ho.

8. Zábava

Našu prácu berieme ako hru. Veríme, že práca má byť zábavná a ľudia by sa na ňu mali tešiť. To ale neznamená, že nie sme disciplinovaní.

9. Ideály

Teraz si nasaď ružové okuliare. Tento biznis sme začali, aby sme ho mohli s radosťou a čistým svedomím ukázať našim deťom. Preto sa venujeme projektom, ktoré tvoria lepšiu budúcnosť.

10. Podnikavosť

Chápeme, že skvelí ľudia tiež snívajú o vlastnom biznise. Poskytneme ti tréning a mentoring, ktorý ti v tom pomôže. Nežiadame za to kontrakt ani podiel v tvojom biznise. Môžeš sa od nás naučiť všetko čo vieme, a keď budeš mať pocit, že sa chceš posunúť ďalej a začať niečo vlastné, podporíme ťa v tom. Rešpektujeme podnikanie.

Toto sme my v práci. Fakt.

Fotili sme jeden príbeh, spali sme na Kriváni, a v noci bolo -20.
 Túto fotografiu nám publikovali aj National Geographic. Nabudúce sa k nám môžeš pridať (len ak chceš samozrejme).

No dobre, a čo budem vlastne robiť?

Tvojou hlavnou úlohou bude vizuálne odkomunikovať myšlienky, ktoré inšpirujú, informujú a upútajú.

Tvoje zodpovednosti:

Štúdium produktu a pochopenie publika. Štúdium dizajnových briefov a vypichnutie požiadaviek. Príprava grafických podkladov pre online kampane. Príprava grafických návrhov používateľských rozhraní. Prezentácia návrhov. Príprava ideových návrhov na vylepšovanie online nákupných procesov. Úzka spolupráca s copywriterom na tvorbe kreatívnych konceptov.

Tvoje schopnosti:

Predstavivosť. Zatiaľ čo ostatní nasledujú aktuálne trendy a inšpiráciu hľadajú v práci druhých, kreatívny grafický dizajnér búra stereotypy a inšpiráciu hľadá v každodennom živote aj v sebe samom.

Aktívne načúvanie. Nakoľko je dizajn veľmi subjektívny, často vznikajú situácie, kedy klient alebo členovia tímu nevedia presne vyjadriť, čo sa im na návrhu páči a čo nie. Aktívne načúvanie, a teda kladenie otázok, je cesta k finálnemu dizajnu.

Schopnosť vyrozprávať príbeh. Ľudí priťahujú značky, ktoré ich vedia zaujať príbehom a grafický dizajnér je pri tom kľúčovou osobou. Musí mať víziu, nápady a schopnosti potrebné na zaujatie cieľovej skupiny silnými príbehmi.

Schopnosť prijať konštruktívnu kritiku. Dizajnér musí byť pripravený zdieľať svoju prácu a akceptovať spätnú väzbu tak, aby mohol svoju prácu vylepšiť. Dokáže prijať konštruktívnu kritiku bez útoku a najlepšie nápady zapracovať do finálneho produktu.

Tvoje zručnosti:
Adobe Creative Suite 
Divi (výhoda)
kresba (výhoda)
tvorba písma (výhoda)

Môžeš mi to celé zopakovať v jednej vete?

Ak dokážeš zvizualizovať aj abstraktnú myšlienku, v budúcnosti sa nebojíš viesť svoj vlastný tím a vieš, že jediné na čom záleži je, či dizajn funguje, použi heslo ÚLET a pridaj sa k nám.

Peter Lengyel  |  azylo®